«Карантинний» розклад дня — у тренді»
Карантинна робота: Розклад дня
07:00–09:00 |
Ранкова прогулянка |
Збираємося, щойно прокинулися, до найближчої зеленої зони. Дитині легше встати, якщо вигадати завдання: знайди найдовшу травинку (руками не чіпати) чи найкумеднішу хмарку. |
09:00–10:00 |
Ранкові справи |
Душ чи ванна після прогулянки, дитина ретельно миється. Заправляє постіль, переодягається. |
10:00–10:30 |
Сніданок |
До і після в ігровій формі перевіряємо тривалість миття рук (ставимо таймери, співаємо пісеньку на 30 сек, малюємо фломастером цятки, які треба змити тощо) |
10:30–13:00 |
Дистанційне навчання |
Організоване школою або виконання завдань від школи з консультуванням батьків (по черзі), онлайн-уроки, навчальні відео, портали навчальних ігор (за темами уроків). Для дошкільнят — заняття з батьками за віком. |
13:00–14:00 |
Побутові справи |
Щоденні обов’язки, або ж дитина може допомогти готувати їжу (хоча б зробити власний салат). Особлива справа на час карантину: щодня протерти робоче місце, вимикачі, дверні ручки. |
14:00–14:30 |
Обід |
До і після перевіряємо тривалість миття рук. |
14:30–16:00 |
Час релаксу |
Якщо діти вже не сплять вдень, вмикаємо приємну заспокійливу музику. Час для читання, дитячих журналів, головоломок. Півгодини можна виділити для спілкування з друзями через відеочати. Батьки зайняті своїми справами, по можливості — час для себе. |
16:00–17:00 |
Творчість |
LEGO, конструктори, малювання (фарби, олівці, фломастери, на великих розмальовках чи на ватмані, крейдою, природними фарбами), ліпка, орігамі, рукоділля, саморобки, аплікації, набори для творчості, термомозаїки, картини блискітками тощо. |
17:00–18:00 |
Час для руху |
Рухливі ігри на зразок дитячих кеглів (у коридорі за можливості), дартс, «влучити» паперовою кулькою у кошик, тренування (якщо дитина ходить на спортивні секції), танці, кумедне дихання (дихальні вправи) на балконі чи ігри на балконі (з дорослими) — наприклад, знайди щось заховане. |
18:00–19:00 |
Час з гаджетами |
Мультфільми, фільми. Щоб це не був безцільний час, давати завдання. Приміром: знайди мультфільм про черепаху, зроби власний рейтинг відео кумедних тварин, знайди кіно про дитину з твоїм ім’ям. Або навпаки — після перегляду дати питання по побаченому на уважність (на маленький приз). |
19:00–19:30 |
Вечеря |
Пам’ятаємо про правильне миття рук. |
19:30–21:00 |
Час без гаджетів |
Настільні ігри, пазли, спільні челенджі (скажімо, «вгадай на смак») або проєкти (наприклад, малюємо чи пишемо веселий щоденник родини на карантині) |
21:00 |
Підготовка до сну (якщо дитина не спала вдень та залежно від віку, якщо спала — ще півгодини-година самостійні тихі ігри). |
Батьки читають книжку перед сном чи розповідають казку. |
https://osvitoria.media/experience/shho-robyty-z-ditmy-na-karantyni/