A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Косівський ліцей №1 імені Ярослава Мудрого Косівської міської ради Косівського району Івано-Франківської області

Декада "16 днів проти насилля" у ліцеї №1 ім.Ярослава Мудрого

Дата: 11.12.2022 21:13
Кількість переглядів: 115

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуЗ метою проведення профілактичної роботи серед учасників освітнього процесу та забезпечення соціально-психологічної підтримки учнів, висвітлення питань, пов’язаних з проблемами подолання насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми та жорстокого поводження з дітьми, гендерного насильства та забезпечення рівних прав жінок і чоловіків, інформування працівників, які контактують з дітьми, про захист дітей від усіх форм насильства, у тому числі домашнього насильства, експлуатації, найгірших форм дитячої праці, інших проявів жорстокого поводження з дітьми, та з метою захисту прав і свобод, формування у дітей ціннісних життєвих навичок та моделей поведінки  з 28 листопада по 9 грудня  в Косівському ліцеї №1 імені Ярослава Мудрого проводилась Всеукраїнська акція «16 днів проти насилля».

Було проведено з учнями 6-х та 7-х  класів конференцію «Що таке насилля. Його форми. Як себе захистити.»  разом з соціальним працівником та психологом соціальної служби Наталією Володимирівною Таран. Було піднято ряд питань щодо шкільного насилля, булінгу. Переглянуто відео соціального характеру про цькування в школі.

 З учнями 6-х класів було проведено захід  «Дитина в ситуації шкільного насилля. Запобіганні булінгу в шкільному середовищі.» Разом із юристом Мариною Степанівною Кониченко здобувачам освіти розповіли про права та обов’язки дитини, учня ліцею. Про адміністративну відповідальність в разі вчинення булінгу. Та як запобігти цькування в шкільному середовищі.

Учні 5-х класів були залучені до години спілкування «Кожен неправомірний вчинок понесе за собою негативний наслідок» разом з дільничим інспектором ювенальної поліції  Діаною Василівною Ватаманюк. Під час зустрічі ми детально розібрали що таке домашнє насилля, куди звертатись за допомогою в разі вчинення насилля в сім’ї. У рамках декади «16 днів проти насилля» класний керівник учнів 5-А класу провела виховну година – квест, на тему: «Ми проти насилля» метою було: з’ясувати суть поняття насильства, визначити форми та види насильства. Навчитися розрізняти булінг та конфлікт. Розвивати знання про відповідальність своїх дій, вчинків, уміння брати приклад з хорошої поведінки людей. Формувати та розвивати емпатію та чуттєвість. Надати інформацію про те, як можна захистити себе, свою гідність і свої права. А підсумком квесту було створено спільно з учнями плакат «слова підтримки» для дітей які стали жертвами, будь якого виду насилля.

1 грудня у Всесвітній день боротьби зі СНІДом. Соціальний педагог з практичним психологом та педагогом-організатором провели інформаційну перерву «Що ти знаєш про СНІД?» у формі вікторини. Учням було задано ряд цікавих запитань а найактивніші учасники отримали відзнаки. Також проведено акцію «Червона стрічка» для відзначення пам’яті про цю глобальну проблему людства.

      З учнями 10-11 класів було проведено тренінг «Що робити коли тебе ображають дорослі», «Насильство в сім’ї та як його уникнути». Метою цього тренінгу було  формувати нетерпимість до проявів агресії; розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля; розвити навички надання і отримання допомоги. наприкінці заняття учні: пояснюють, що таке булінг; розпізнають булінг і дружні піддражнювання; розробляють стратегії подолання булінгу; демонструють емпатію до жертв насилля, уміння припиняти булінг та звертатися по допомогу; називають джерела допомоги жертвам булінгу та зробили плакат на підтримку жертви.

      З учнями 8-9-тих класів було проведено лекторій «Права та обов’язки. Конвенція ООН» метою було: розглянути правові основи збереження життя і здоров’я дитини; формувати особисту відповідальність за здоров’я; розвивати вміння учнів аналізувати свої права й обов’язки та використовувати набуті знання в повсякденному житті.

На завершення тренінгу учні  усвідомлюють необхідність знань прав дитини; уміють користуватися допомогою дорослих за необхідності реалізації своїх прав; наводять приклади правил поведінки в школі, порушень прав дитини, обов’язків школярів у школі та вдома; учні пояснюють важливість реалізації прав дитини, та спільно зробили плакати «Ми маємо права» та «Обов’язки дитини» кожен здобувач освіти за допомогою таких плакатів зможе ознайомитися з своїми правами та обов’язками у ліцеї.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора