Виховні заходи та тему: « Вода - життя, а чиста вода - запорука здоров'я»
04-08 листопада з учнями 4 -А класу Косівського ліцею №1 Кравчук Христиною були організовані та проведені виховні заходи на тему: « Вода - життя, а чиста вода - запорука здоров'я»
Метою даних виховних заходів є:
• Донести до учнів значення води як основного джерела життя для людей, тварин і рослин.
• Підвищити розуміння ролі чистої води у здоров'ї людини та екології.
• Виховати дбайливе ставлення до водних ресурсів.
• Спонукати до збереження чистоти природних вод та економного використання води.
• Ознайомити учнів із основними фактами про значення води для людини.
• Обговорити джерела забруднення води та їх вплив на здоров'я.
• Підкреслити важливість вживання чистої та безпечної для здоров'я води.
Під час занять були задіяні різні види діяльності.
1)Бесіда на тему: « Вода - життя, а чиста вода - запорука здоров’я»
2)Квест: «Кожна краплина має значення: збережіть прісну воду - збережіть життя»
Даний квест сприяє формуванню творчого мислення та логічного підходу до вирішення завдань. Діти вдосконалювали практичні навички збереження води у повсюдному житті.
3)Створення правил економії та збереження води.
Мета даного завдання: показати учням, як важливо берегти воду та як це впливає на життя людей і природи, ознайомити з простими способами економії води вдома і в школі; розвивати у дітей звичку думати про те, як вони використовують воду,створити прості правила, які учні виробляють щодня; розповсюдити ці правила серед однокласників, родин і друзів.
4)Створення плакатів: «Чисті річки - чиста совість людства», «Бережіть воду», Збережена вода - збережене життя». Під час виконання даного завдання відбувається: розвиток творчих здібностей учнів через художнє вираження ідей, восконалення навичок співпраці в групах під час розробки плакатів. Плакати будуть нагадуванням про важливість води для життя та відповідальність кожного за її збереження.
5)Виставка малюнків: «Вода - джерело життя»
Мета проведення виставки малюнків: розвивати художні здібності, уяву та креативність учнів; сприяти формуванню вміння через малюнок висловлювати власне бачення екологічних проблем; вдосконалювати навички спостереження та аналіз природних явищ; виховувати у дітей дбайливе ставлення до водних ресурсів та природи загалом.
Учні розширили свої знання про воду,збереження її чистоти, та економне викостання, зробили свої висновки.
Ми маємо берегти воду: економити її, не забруднювати річки, озера та інші води. Якщо кожен із нас дбатиме про воду, то і наше життя, і природа буде щаслива
Пам'ятаймо: чиста вода — це скарб, який ми повинні берегти для себе і для майбутніх поколінь!