Тиждень протипожежної безпеки: «Вогонь-друг,вогонь-ворог»
З 17 по 21 жовтня 2022р. у нашому ліцеї №1 імені Ярослава Мудрого проходив Тиждень протипожежної безпеки "Вогонь -друг, вогонь ворог". Учні з 1 по 11 класи мали можливість ознайомитися з правилами поводження з вогнем. Класні керівники початкової школи проводили виховні години в ігрових формах, на яких діти могли зрозуміти коли вогонь буде корисним для людини, а коли він стає небезпечним. Учням з 5 по 11 класи було проведено інструктажі БЖД з пожежної безпеки та правила поводження з вибухонебезпечними предметами, та виховні години на теми: «Коли електроприлади бувають небезпечні» у 5-7 класах; «Шкідливі звички - згуба, що призводять до наслідків» у 8-11 класах.
Протягом навчального тижня, також, проводилася робота психологічною службою Косівського ліцею №1 імені Ярослава Мудрого з здобувачами освіти на такі теми: «Як стати відповідальним», «Формування відповідального ставлення до життя», приурочені до Всеукраїнського дня відповідальності людини. З метою сформувати в учнів поняття «відповідальність» та розуміння відповідальності за власні вчинки та їх наслідки; сприяти вдосконаленню особистості учнів; навчити школярів виявляти та усувати недоліки характеру, що заважають свідомо та відповідально ставитися до життя; розвивати логічне мислення; формувати навички роботи у колективі; розвивати вміння аналізувати та робити висновки.
Для цього використовувалися індивідуальні та групові консультації учнів, бесіди з учнями 1-11 класів, Більшість часу приділялося морально-етичному та національно-патріотичному вихованню учнівського колективу, а також формуванню почуття обов’язку, відповідальності за себе та інших людей, культурної поведінки. Учні ознайомлювалися з моральними цінностями, які необхідні для формування національно-свідомої та самодостатньої особистості. Одним із основних завдань було усвідомлення значущості власного фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку дитини. Робота, також, була спрямована на виховання поваги до Конституції, держави, законодавства, державних символів, виховання в учнівської молоді національної самосвідомості, громадянської позиції, виховання поваги та любові до державної мови, формування моральних якостей особистості, культури поведінки; виховання бережливого ставлення до природи та розвиток мотивації до праці.