Наказ Про організацію роботи з охорони праці та призначення відповідальних осіб за стан охорони праці в структурних підрозділах закладу у 2020 році
КОСІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ВІДДІЛ ОСВІТИ КОСІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
КОСІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ІМЕНІ ЯРОСЛАВА МУДРОГО
КОСІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.01.2020 м. Косів № -АГ
Про організацію роботи з охорони праці
та призначення відповідальних осіб за
стан охорони праці в структурних підрозділах
закладу у 2020 році
На виконання Законів України «Про охорону праці», «Про освіту», Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 26.12.2017р. № 1669, з метою забезпечення функціонування системи управління охороною праці в закладі, створення безпечних умов навчально-виховного процесу, забезпечення впровадження відповідних вимог державних і галузевих нормативних документів з питань охорони праці,
НАКАЗУЮ:
1. Покласти контроль за станом охорони праці, створення безпечних умов праці, дотримання вимог державних та галузевих законодавчих та нормативних документів з питань охорони праці на відповідального з охорони праці.
1.2. Призначити відповідальним з охорони праці Гордійчука В:
- на колективних зборах працівників закладу 03.01.2020 року організовувати звітування керівників структурних підрозділів щодо створення здорових і безпечних умов праці та проведення навчально-виховного процесу, здійснення заходів, передбачених колективною угодою з охорони праці;
- провести перевірку знань з охорони праці 03.01.2020 року.
- вести облік та проводити аналіз причин виробничого травматизму, професійних захворювань, аварій, заподіяної ними шкоди. Також брати участь у розслідуванні нещасних випадків, що сталися з працівниками закладу, згідно з чинним законодавством та своєчасно інформувати відділ освіти Косівської РДА ;
- проводити вступний інструктаж з новоприйнятими працівниками;
- складати, за участю керівників підрозділів, перелік професій, посад, видів робіт на які повинні бути розроблені інструкції з охорони праці, що діють в межах закладу та надавати методичну допомогу під час їх розроблення;
- готувати проекти наказів з питань охорони праці;
- перевіряти стан охорони праці в структурних підрозділах згідно з графіком оперативного контролю;
2. Безпосереднє керівництво і відповідальність за стан охорони праці та безпеку життєдіяльності під час навчально-виховного процесу покласти на заступника директора з навчальної роботи Угорчук Н. М.
2.1. Заступнику директора з навчальної роботи:
- контролювати виконання педагогічними працівниками заходів щодо створення здорових і безпечних умов навчально-виховного процесу;
- здійснювати контроль за безпекою використання і збереження навчального обладнання, приладів, хімреактивів, навчальних посібників тощо, що використовується під час навчально-виховного процесу відповідно до чинних типових переліків і норм;
- організовувати навчання вчителів, бібліотекаря та перевірку їх знань з охорони праці та безпеки життєдіяльності;
- проводити інструктажі з питань охорони праці на робочому місці вчителям, бібліотекарю;
- контролювати проведення вчителями інструктажів з безпеки життєдіяльності учням;
- розробляти і періодично переглядати (один раз на 5 років) інструкції з охорони праці для вчителів, бібліотекаря, інструкції з безпеки життєдіяльності для учнів, а також розділ охорони праці у методичних рекомендаціях до виконання практичних, лабораторних робіт
у навчальних кабінетах, лабораторіях тощо;
- контролювати дотримання вчителями, бібліотекарем посадових інструкцій у частині забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності;
- брати участь в організації та проведенні адміністративного контролю за станом охорони праці в закладі;
- брати участь у комісії з розслідування нещасних випадків з педагогічними працівниками, учнями;
- повідомляти керівника та службу охорони праці закладу про нещасні випадки, що сталися з учнями під час навчально-виховного процесу та підлеглими працівниками, організовувати надання потерпілим першої долікарської допомоги.
3. Безпосереднє керівництво і відповідальність за стан охорони праці та безпеку життєдіяльності у виховному процесі під час позакласної, позашкільної роботи покласти на заступника директора з виховної роботи.
3.1. Заступнику директора з виховної роботи Григорчук Л. М:
- вживати необхідних заходів щодо створення безпечних і нешкідливих умов, виконання санітарно-гігієнічних норм і вимог з охорони праці, безпеки життєдіяльності під час проведення з учнями позакласних і позашкільних заходів;
- контролювати і надавати методичну допомогу вихователям, керівникам гуртків, класним керівникам, помічникам вихователів в питанні створення безпечних і нешкідливих умов праці і відпочинку учнів, запобігання травматизму;
- організовувати навчання вихователів, керівників гуртків, помічників вихователів і перевірку їх знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності. Проводити інструктажі з охорони праці на робочому місці з підлеглими працівниками;
- організовувати профілактичну роботу серед учнів з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності під час навчально-виховного процесу;
- розробляти і періодично переглядати (один раз на 5 років) інструкції з охорони праці для вихователів, керівників гуртків, помічників вихователя та інструкції з безпеки життєдіяльності для учнів під час виховної роботи та канікул; - брати участь у роботі комісії із розслідування нещасних випадків з підлеглими працівниками та учнями;
- повідомляти керівника та службу охорони праці закладу про нещасні випадки, що сталися з учнями під час виховної роботи та підлеглими працівниками, організовувати надання потерпілим першої долікарської допомоги;
4. Безпосереднє керівництво і відповідальність за стан охорони праці, дотримання здорових і безпечних умов праці, правил виробничої санітарії у господарчих приміщеннях закладу покласти на заступника директора з адміністративно-господарчої роботи.
4.1. Заступнику директора з адміністративно-господарчої роботи Григорчуку О. Б:
- забезпечувати експлуатацію і догляд будівель, споруд і території закладу відповідно до чинного законодавства, нормативно-правових актів з охорони праці. Керувати будівництвом і ремонтами, що проводяться в школі-інтернаті, відповідно до будівельних норм і правил;
- забезпечувати дотримання вимог охорони праці під час експлуатації виробничого, енергетичного, теплового обладнання;
- забезпечувати відповідність чинним нормативно-правовим актам санітарно-гігієнічного стану побутових, допоміжних приміщень та території закладу;
- забезпечувати обладнанням та інвентарем навчальні приміщення, лабораторії, кабінети, господарські і культурно-побутові приміщення закладу відповідно до вимог правил і норм з охорони праці;
- забезпечувати (в разі необхідності) учасників навчально-виховного процесу школи-інтернату спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту згідно з ДНАОП 0.00-4.26-96 «Положення про порядок забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального захисту», затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 29.10.96 №170, організовувати періодичні випробування діелектричних засобів захисту, а також облік, зберігання, видачу, прання, сушку,
та ремонт спецодягу;
- відповідно до чинних нормативно-правових актів організовувати проведення щорічних замірів опору ізоляції електроустановок та електропроводки, заземлювальних пристроїв;
- організовувати навчання персоналу, що обслуговує електричні установки;
- організовувати зберігання на складах палива, обладнання, матеріалів відповідно до норм і правил охорони праці;
- розробляти і періодично переглядати інструкції з охорони праці підлеглих працівників та по конкретним видам господарських робіт, узгоджувати їх з інженером охорони праці закладу;
- проводити інструктажі на робочому місці підлеглим працівникам, забезпечувати навчання з питань охорони праці в адміністративно-господарському підрозділі;
- забезпечувати створення безпечних умов праці на автотранспорті закладу, в гаражах відповідно до вимог правил охорони праці на автомобільному транспорті;
- брати участь у роботі комісії з розслідування нещасних випадків з технічним персоналом закладу;
- повідомляти керівника та службу охорони праці закладу про нещасні випадки, що сталися з працівниками адміністративно-господарських підрозділів, організовувати надання потерпілим першої долікарської допомоги.
5. Безпосереднє керівництво і відповідальність за стан охорони праці, дотримання здорових і безпечних умов праці, правил виробничої санітарії у харчоблоці закладу покласти на підприємця, що організовує харчування.
5.1. Шеф-кухарю Засєдко Л. І:
- здійснювати контроль за роботою зі створення відповідних умов для виконання санітарно-гігієнічних норм і вимог з охорони праці та пожежної безпеки під час приготування їжі;
- не дозволяти працівникам харчоблоку виконувати роботу без відповідного спецодягу, спецвзуття;
- проводити інструктажі з охорони праці на робочому місці, забезпечувати навчання з питань охорони праці працівників харчоблоку;
- брати участь у роботі комісії з розслідування нещасних випадків, що сталися з працівниками харчоблоку;
- повідомляти керівника та службу охорони праці закладу про нещасні випадки, що сталися з працівниками харчоблоку, організовувати надання потерпілим першої долікарської допомоги.
6. Безпосереднє керівництво і відповідальність за стан охорони праці, дотримання здорових і безпечних умов праці, правил виробничої санітарії у медичному пункті закладу покласти на медичного працівника.
6.1. Медичномупрацівнику:
- направляти на періодичний медичний огляд працівників закладу, зберігати санітарні книжки з висновками медичної установи про стан здоров’я працівників.
- проводити інструктажі з охорони праці на робочому місці, забезпечувати навчання з питань охорони праці працівників медичного пункту;
- вести журнал реєстрації особистих медичних книжок працівників закладу;
- вести журнал реєстрації нещасних випадків, що сталися з учнями. Терміново повідомляти керівника та службу охорони праці закладу про нещасні випадки, що сталися з учнями, надавати потерпілим першу долікарську допомогу;
- брати участь у роботі комісії з розслідування нещасних випадків, що сталися з працівниками медичного пункту.
7. На працівників закладу покласти персональну відповідальність за забезпечення належного стану робочих місць, обладнання, приладів, наявність та виконання необхідних інструкцій на робочих місцях, виконання правил внутрішнього трудового розпорядку.
7.1. Працівникам закладу:
- забезпечити належний стан робочих місць, обладнання, приладів;
- виконувати роботу, яка потребує застосування спецодягу, спецвзуття та засобів індивідуального захисту лише при їх застосуванні;
- не починати роботу, яка не передбачена посадовими обов’язками без проходження інструктажу з охорони праці з відміткою про проходження;
- повідомляти директора та службу охорони праці закладу про кожний нещасний випадок, що трапився з учасником навчально-виховного процесу.
8. Керівникам структурних підрозділів довести наказ до відома всіх працівників під підпис.
9. Наказ № 2 30.08.2019 «Про призначення відповідальних за стан охорони праці в структурних підрозділах» вважати таким, що втратив чинність.
11. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Г. М. Грималюк
Продовження наказу просимо переглянути за посиланням