12.03 - 03.04
Завдання із зарубіжної літератури
№ п/п |
Тема уроку, яку слід опрацювати |
Домашнє завдання |
Теорія літератури (Виписати) |
Що потрібно знати? |
1 |
Порівняння літературних детективів з екранізаціями (Е.А.По «Золотий жук», А. Конан Дойл «Пістрява стрічка», «Спілка рудих») у вигляді довільного усного проекту |
Для всіх: Письмово виконати питання із рубрики «Перевірте себе» (с.202). Для тих, хто ще не приготував – створити власну детективну історію! Високий рівень: Уявіть себе детективом і складіть «досьє» на когось із персонажів одного із оповідань про Шерлока Холмса. |
Детектив, його ознаки (с.169-171) Оповідач, розповідач, точка зору. (с.174) Цикл (с.200) |
Що таке «детектив», «цикл»? Які їхні характерні ознаки? Як ви розумієте прийом «розповідь у розповіді»? Що таке «точка зору»? Як виявляються у творах різні точки зору (персонажів, оповідача) на події?
Розповідати про відомі екранізації за творами Е. А. По і А. Конана Дойла.
Застосовувати дедуктивний метод у власній вигаданій детективній історії, дотримуючись основних принципів жанру. |
2 |
О.Генрі «Дари волхвів», «Останній листок» |
Прочитати і переказувати про письменника, а також зміст новел (с. 205-220). Письмово дати відповіді на питання 1-6 із рубрики «Перевірте себе» (с. 220) |
Новела, види новели, її ознаки (с.203-204) |
Що таке «новела»? Які її характерні ознаки у прочитаних творах? Які основні проблеми піднімаються у прочитаних новелах? Схарактеризувати образи героїв, пояснювати символи, назви творів; давати фіналам власне тлумачення.
|
УВАГА! Усі письмові роботи будуть оцінюватися одразу після карантину, тому важливо виконати їх у домашніх зошитах!
ВАЖЛИВО! Власні детективні історії прошу оформити на окремих подвійних листках, підписати їх (прізвище та ім’я, клас, назва історії), щоб можна було одразу їх здати при поверненні до звичайного навчання.