A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Косівський ліцей №1 імені Ярослава Мудрого Косівської районної ради Івано-Франківської області

Наказ про  заходи безпеки життєдіяльності учнів школи під час Новорічних, Різдвяних свят та  зимових канікул №19

Дата: 22.12.2019 19:45
Кількість переглядів: 2153

КОСІВСЬКА РАЙОННА РАДА

ВІДДІЛ ОСВІТИ КОСІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ  КОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КОСІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ  №1 ІМЕНІ ЯРОСЛАВА МУДРОГО

КОСІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

НАКАЗ

23.12.2019                                          м. Косів                                          № 19-АГ

 

Про  заходи безпеки життєдіяльності

учнів школи під час Новорічних,

Різдвяних свят та  зимових канікул

 

    На виконання Законів «Про освіту», «Про загальну середню освіту», згідно структури навчального року у зв’язку із закінченням І семестру навчального року, організацією зимових канікул, новорічних та різдвяних свят, з метою посилення контролю за збереженням життя й здоров’я вихованців та учнів, попередження надзвичайних ситуацій в закладах освіти, створення належних умов для організації відпочинку, оздоровлення дітей у період зимових канікул, новорічних та різдвяних свят

 

  НАКАЗУЮ:

1. Класним керівникам 1-11х класів:

        1.1. Провести  інструктажі з безпеки життєдіяльності з учнями під час зимових канікул (про дотримання правил пожежної безпеки, електробезпеки, безпеки дорожнього руху, про небезпеку перебування на льодяних поверхнях річок і водоймищ, при використанні піротехніки тощо) за змістовними та затвердженими інструкціями з реєстрацією у відповідних журналах.

        1.2. Провести роз’яснювальну роботу серед учнів щодо поведінки в умовах низьких температур, попередження випадків переохолодження та обморожень, навчання з надання першої медичної допомоги при переохолодженні.

 

        1.3. Вжити дієвих заходів щодо виконання законодавства в частині збереження  життя і здоров’я дітей у період зимових канікул, під час новорічних різдвяних свят, зокрема з питань профілактики шлунково-кишкових захворювань, дитячого дорожньо-транспортного травматизму, дотримання норм виробничої санітарії, пожежної безпеки, правил поведінки в громадських місцях у період розповсюдження епідемії грипу, поводження з незнайомими людьми та предметами, при користуванні  громадським транспортом, перебування на льодяних поверхнях річок і водоймищ.

2. Григорчуу О. Б., завгоспу школи:

       2.1. Забезпечити контроль за організацією режиму у закладах освіти на період зимових канікул, проведення позапланових інструктажів з двірниками та черговими, повторних інструктажів з охорони праці з визначеною категорією працівників.

        2.2. Забезпечити безпечні умови проведення дня Святого Миколая, новорічних та різдвяних свят, громадського порядку під час проведення масових новорічних заходів, приділити особливу увагу дотриманню вимог протипожежної безпеки  та охорони життя і здоров’я дітей від нещасних випадків.

        2.3. Під час проведення новорічних та різдвяних свят:

        2.3.1. Забезпечити приміщення святкових залів первинними засобами пожежогасіння (пісок, вогнегасники, вода та інше)

        2.3.2. Категорично заборонити використання феєрверків, петард, інших

піротехнічних виробів, прикраси, які можуть загорітися.

3. Сіглер В. Я., Угорчук Н. М. – заступникам  директора з навчально-виховної роботи та Григорчук Л. М. – заступнику з виховної роботи:

        3.1.  Провести роботу щодо попередження нещасних випадків, профілактики дитячого травматизму, поведінки в умовах низьких температур, попередження випадків переохолодження та обморожень. Провести навчання з учнями з надання першої медичної допомоги при переохолодженні, створення безпечних умов під час проведення зимових канікул.  Наприкінці семестру провести тижні безпеки дорожнього руху за участю місцевих підрозділів ДАІ, пожежної безпеки.

         3.2 Організувати проведення з кожним учнем індивідуальної роз’яснювальної роботи із підписом учнів у відповідному журналі щодо ознайомлення про заборону використання відкритого вогню, петард вибухонебезпечних предметів під час проведення новорічних та різдвяних свят.

4.  Григорчуку О. Б - завгоспу школи, та Добрянському І. М. – відповідальному за «Охорону праці» :

       4.1. Створити оперативний штаб з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та оперативну групу для безпосереднього керівництва роботами, розробити регламент її роботи, а також у разі необхідності, цілодобове чергування відповідальних працівників. Розробити плани ліквідації надзвичайних ситуацій на об’єктах навчальної  бази, енергетичного і газового господарства.

       4.2.  Підготувати необхідний інвентар   для забезпечення своєчасного прибирання прилеглих територій в умовах сильних морозів, снігопадів, налипання снігу, снігових заметів, хуртовин, ожеледиці і утворенні бурульок на дахах будівель.

       5. Угорчук Н. М. -   заступнику директора з навчально-виховної роботи:

У випадку надзвичайних ситуацій, вимушеного припинення занять у зв’язку із пониженням температури повітря, стихійним лихом, епідемічними захворюваннями терміново інформувати відділ освіти офіційним листом -зверненням

  6.  Грималюк Д. В. – відповідальному за наповнення сайту - даний наказ розмістити на сайті школи

7. Координацію щодо виконання наказу покласти на Угорчук Н. М- заступника директора з навчально-виховної роботи, контроль - залишаю за собою.

Директор                                                                    Г.М.Грималюк

Додаток до наказу по школі

від 23.12.2019 №18

Аналітична довідка

щодо вивчення стану відвідування здобувачами освіти закладу за І семестр  2019/2020 навчального  року.

 

Мета: забезпечити виконання Закону «Про освіту»;

моніторинг пропусків учнями уроків;

моніторинг організованого початку учнями робочого дня;

встановлення співвідношення пропусків уроків учнями з поважних причин та без поважних причин;

визначення рівня виконання класними керівниками алгоритму «Урок», впровадженому в практику роботи школи.

На виконання Закону України «Про освіту» в практику роботи школи з 2014 року впроваджено алгоритм оперативна інформація -  «Урок», за яким  щоденно проводиться контроль за відвідуванням учнями школи. На основі Статутних положень розроблені та доведені до відома батьків, опрацьовані з учнями вимоги, до яких включені, як беззаперечні, такі: учень повинен підтвердити відсутність лікарняною довідкою або заявою батьків узгодженою класним керівником. Ця інформація фіксується у відповідному журналі та опрацьовується соціальним педагогом та класними керівниками у встановленому в школі порядку.

За  І семестр 2019/2020 навчального року учнями школи пропущено 7508  навчальних днів, середній  показник пропусків по школі –6,7днів. З них 6500  - 87 % навчальних днів    пропущено  по хворобі, 546 (7 %) – за заявами батьків, 315 (4 %) - за наказом( участь дітей в змаганнях, конкурсах), 85 (1%) перебували в санаторій, 62 (1%) – за пояснювальними записками.

 

 

 

  

Моніторинг пропусків уроків учнями школи   2018/2019  навчальний рік.

Таблиця №1

                   пропущено

к-ть, середній показник         за довідкою

к-ть

 /%    заява

к-ть

 /%    наказ

к-ть /%       санаторій

к-ть

/%     пояснювальна к-ть /%

         школа І ступеню 3171 2948

93 % 144

5 %   49

1%    19

0,5% 11

0,5%

         школа ІІ ступеню         3485 2870

83 % 290

8 %   222

6%    66

2 %   37

1 %

         школа ІІІ ступеню        852   682

80 % 112

13 % 44

5%    -        14

2%

         всього        7508 6500

87%  546

7%    315

4%    85

1%    62

1%

 

 

Аналіз діаграм свідчить проте, що учні 1—11 класів пропускають заняття з поважних причин, в  межах норми. Оздоровлення в санаторіях пройшли учні    школи  ІІІ ступеня. Учні мають активну громацьку  позицію, беруть участь в різних позаурочних   конкурсах, спортивних змагання їх пропуски занять підтверджені наказами по відділу освіти, школі .

Аналіз інформації, поданої класними керівниками, свідчить, що учні 1 – 11  класів допускають    пропуски уроків в основному в зв’язку з хворобою, мають місце     пропуски уроків учнів за пояснювальними записками в  школі

Моніторинг пропущених навчальних днів  учнями  школи І ступеню за  І семестр 2019/2020 навчальний рік (середній показник пропусків на одного учня).

Аналіз показника пропусків навчальних  днів на одного учня в  школі І ступеню показав, що є класи (1г, 1д,) в яких цей показник набагато перевищує середній. Класним керівникам цих класів слід проаналізувати пропуски учнів та розглянути це питання на батьківських зборах.

Моніторинг пропущених навчальних днів  учнями  школи ІІ ступеню за  І семестр 2019/2020 навчальний рік (середній показник пропусків на одного учня).

 

 

      

В класах групи  школи ІІ ступеню  найбільший показник пропусків на одного учня відмічений в …класі. Класному  керівнику слід проаналізувати пропуски учнів та розглянути це питання на батьківських зборах.

Моніторинг пропущених навчальних днів учнями  школи ІІІ ступеню за І семестр   2019/2020 навчальний рік (середній показник пропусків на одного учня).

Серед  9-х, 11-х класів проаналізувати пропуски уроків учнів та розглянути це питання на батьківських зборах необхідно  класним керівникам 10-б та 11-а класів.

Висновки:

1. Класним керівникам 1-11 класів

1.1. Дотримуватися розроблених  заходи щодо зменшення кількості пропусків навчальних занять за заявами батьків.

1.2. Проводити роботу щодо формування в учнів навичок здорового способу життя та попередження захворювання дітей.

1.3. На класних батьківських зборах акцентувати увагу батьків на недопустимості пропусків навчальних занять учнями без поважних причин та необхідності зменшення кількості пропусків уроків за пояснювальними записками.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора