12.03 - 03.04
Завдання із зарубіжної літератури
!!! Для тих, хто навчається за підручниками 2017 року
(тобто ВЛАСНІ купляв)
№ п/п |
Тема уроку, яку слід опрацювати |
Домашнє завдання |
Теорія літератури (Виписати) |
Що потрібно знати? |
1 |
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див» |
Виконати у зошиті завдання «Перевірте себе» (с. 231) |
Повість-казка Фантастики (с. 204)
|
переказувати зміст основних епізодів твору Л. Керрола (ЗА ПІДРУЧНИКОМ!!!) визначати ознаки казки й повісті у творі Л. Керрола; виявляти особливості художньої мови (нісенітниці, каламбури, вірші-пародії, загадки, прислів’я, приказки, приклади абсурду) |
2 |
Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці» |
Прочитати с. 232-237, виконати письмово тести зі с. 238-239 |
|
Називати знайомі образи з прочитаних книг, що згадуються у вірші М.Цвєтаєвої |
3 |
Астрід Ліндгрен Розділ 1 «Пеппі Довгапанчоха» |
|
|
Переказувати Розділ 1 тору «Пеппі Довгапанчоха» |
4 |
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» |
Опрацювати статтю підручника про сучасну літературу (с.240-242).
Прочитати казку
|
Персонаж Герой (с.242) |
Вміти характеризувати образи персонажів казкової історії про Чарлі у їхніх вчинках, ставленні до інших. Переказувати близько до тексту зміст твору. Визначати тему та ідею (про що цей твір і яка його головна думка) |
УВАГА! Пропоную паралельно з прочитанням подивитися мультиплікаційні фільми чи кінофільми, щоб порівняти, чим вони відрізняються від написаного автором твору.
Для тих, хто має підручники 2013 року
(тобто отримав ШКІЛЬНІ підручники)
№ п/п |
Тема уроку, яку слід опрацювати |
Домашнє завдання |
Теорія літератури (Виписати) |
Що потрібно знати? |
1 |
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див» |
Виконати у зошиті завдання «Перевірте себе» (с. 258) |
Фантастика (с. 231). Каламбур (с.238).
|
переказувати зміст основних епізодів твору Л. Керрола (ЗА ПІДРУЧНИКОМ!!!) визначати ознаки казки й повісті у творі Л. Керрола; виявляти особливості художньої мови (нісенітниці, каламбури, вірші-пародії, загадки, прислів’я, приказки, приклади абсурду) |
2 |
Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці» |
Прочитати с. 259-264, виконати письмово питання 1-4 с. 264 |
|
Називати знайомі образи з прочитаних книг, що згадуються у вірші М.Цвєтаєвої |
3 |
Астрід Ліндгрен Розділ 1 «Пеппі Довгапанчоха» |
|
|
Переказувати Розділ 1 тору «Пеппі Довгапанчоха» |
4 |
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» |
Опрацювати статтю підручника про сучасну літературу і Роальда Дала (с.265-275).
Прочитати повість-казку
|
Персонаж Герой (с.267) |
Вміти характеризувати образи персонажів казкової історії про Чарлі у їхніх вчинках, ставленні до інших. Переказувати близько до тексту зміст твору. Визначати тему та ідею (про що цей твір і яка його головна думка) |
УВАГА! Пропоную паралельно з прочитанням подивитися мультиплікаційні фільми чи кінофільми, щоб порівняти, чим вони відрізняються від написаного автором твору.