A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Косівський ліцей №1 імені Ярослава Мудрого Косівської районної ради Івано-Франківської області

12.03 - 03.04

Дата: 12.03.2020 16:26
Кількість переглядів: 168

Завдання із зарубіжної літератури

 

!!! Для тих, хто навчається за підручниками 2017 року

(тобто ВЛАСНІ купляв)

№ п/п

Тема уроку,

яку слід опрацювати

Домашнє

завдання

Теорія літератури

(Виписати)

Що потрібно знати?

1

Льюїс Керролл

«Аліса в Країні Див»

Виконати

у зошиті завдання «Перевірте себе»

(с. 231)

Повість-казка

Фантастики

(с. 204)

 

переказувати зміст основних епізодів твору

Л. Керрола (ЗА ПІДРУЧНИКОМ!!!)

визначати ознаки казки й повісті у творі

Л. Керрола;

виявляти особливості художньої мови (нісенітниці, каламбури, вірші-пародії, загадки, прислів’я, приказки, приклади абсурду)

2

Марина Цвєтаєва

«Книги в червоній палітурці»

Прочитати

с. 232-237, виконати письмово тести зі

с. 238-239

 

Називати знайомі образи з прочитаних книг, що згадуються у вірші М.Цвєтаєвої

3

Астрід Ліндгрен

Розділ 1 «Пеппі Довгапанчоха»

 

 

Переказувати  Розділ 1 тору «Пеппі Довгапанчоха»

4

Роальд Дал

«Чарлі і шоколадна фабрика»

Опрацювати

статтю підручника про сучасну літературу

(с.240-242).

 

Прочитати казку

 

Персонаж

Герой

(с.242)

Вміти характеризувати  образи персонажів казкової історії про Чарлі у їхніх вчинках, ставленні до інших.

Переказувати  близько до тексту зміст твору.

Визначати тему та ідею (про що цей твір і яка його головна думка)

 

               УВАГА! Пропоную паралельно з прочитанням подивитися мультиплікаційні фільми чи  кінофільми, щоб порівняти, чим вони відрізняються від написаного автором твору.

 

Для тих, хто має підручники 2013 року

(тобто отримав ШКІЛЬНІ підручники)

№ п/п

Тема уроку,

яку слід опрацювати

Домашнє

завдання

Теорія літератури

(Виписати)

Що потрібно знати?

1

Льюїс Керролл

«Аліса в Країні Див»

Виконати

у зошиті завдання «Перевірте себе»

(с. 258)

Фантастика

(с. 231).

Каламбур

(с.238).

 

переказувати зміст основних епізодів твору

Л. Керрола (ЗА ПІДРУЧНИКОМ!!!)

визначати ознаки казки й повісті у творі

Л. Керрола;

виявляти особливості художньої мови (нісенітниці, каламбури, вірші-пародії, загадки, прислів’я, приказки, приклади абсурду)

2

Марина Цвєтаєва

«Книги в червоній палітурці»

Прочитати

с. 259-264, виконати письмово

питання 1-4 с. 264

 

Називати знайомі образи з прочитаних книг, що згадуються у вірші М.Цвєтаєвої

3

Астрід Ліндгрен

Розділ 1 «Пеппі Довгапанчоха»

 

 

Переказувати  Розділ 1 тору «Пеппі Довгапанчоха»

4

Роальд Дал

«Чарлі і шоколадна фабрика»

Опрацювати

статтю підручника про сучасну літературу і Роальда Дала

(с.265-275).

 

Прочитати повість-казку

 

Персонаж

Герой

(с.267)

Вміти характеризувати  образи персонажів казкової історії про Чарлі у їхніх вчинках, ставленні до інших.

Переказувати  близько до тексту зміст твору.

Визначати тему та ідею (про що цей твір і яка його головна думка)

 

       УВАГА! Пропоную паралельно з прочитанням подивитися мультиплікаційні фільми чи  кінофільми, щоб порівняти, чим вони відрізняються від написаного автором твору.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора