Завдання з 12.05-25.05.2020р
|
|||||
№ з/п |
Назва предме- та, учитель |
Тема занять |
Матеріали з навчального предмета (здобувачів освіти; опрацьоване учителем; електронні посилання) |
Онлайн – уроки (вказати дату, час) |
Примітка |
1. |
Укр. літ. Радиш М.В. |
Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. «Інститутка». Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини в повісті |
1.Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-biografiya-marko-vovchok-9-klas-133281.html 2.Дочитати повість «Інститутка» |
|
|
2. |
|
«Інститутка». Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі |
1.Переглянути посилання https://www.youtube.com/watch?v=9l8ZGtCWbLw 2.Опрацювати матеріал підручника (с.308-311); зробити короткий конспект. 3.Виконати тести 1-6 (с.312-313),дібрати заголовок до кожної глави повісті й записати
|
|
|
3. |
|
РМ. Письмовий відгук на прочитаний художній твір з української літератури у 9 класі |
1.Переглянути посилання,на основі якого написати відгук http://www.osvitaua.com/2017/04/57251/ 2.Повторити вивчене про П.Куліша та Марка Вовчка
|
|
|
4. |
|
Контрольна робота |
Тестування з теми «П.Куліш «Чорна рада». Марко Вовчок «Інститутка»» на платформі «На Урок»» |
|
|