A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Косівський ліцей №1 імені Ярослава Мудрого Косівської міської ради Косівського району Івано-Франківської області

27.04 - 29.05

Дата: 27.04.2020 09:38
Кількість переглядів: 435

Завдання з зарубіжної літератури

№ п/п

Тема

заняття

Матеріали з навчального

предмета (здобувачів

освіти; опрацьоване

учителем; електронні

посилання )

Онлайн – уроки

(дата, час)

Примітка

1

 Айзек Азімов, оповідання «Фах». Роздуми про майбутнє людини і людства. Проблема духовної реалізації особистості у творі.

1) Прочитати за підручником с.239-254

2) ПИСЬМОВО  у зошиті відповісти на питання із рубрики «Перевірте себе» зі с.254.

3) Переглянути відео та експрес-уроки за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=zsWp6Oa3LAI –


https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8 

 

https://www.youtube.com/watch?v=bQEEDdjzF_c – (відео про письменника)
 

Краще зрозуміти задум твору «Фах» ви зможете, скориставшись посиланнями нижче:

http://svitliteraturu.com/load/prezentaciji/7_klas/a_azimov_zhittja_i_tvorchij_shljakh_prezentacija/43-1-0-952 - Допомога учню.

 

27.04 – 29.04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для охочих:

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=635 – текст книги

 

https://www.youtube.com/watch?v=wIf6IXExao4 – уривок аудіокниги

2

Діана Вінн Джонс, роман «Мандрів-ний Замок Хаула». Образ головної героїні Софі, світ її мрій, бажань і жахів. Ідеї твору.

1) Прочитати за підручником с.255-261.

2)  ПИСЬМОВО  у зошиті відповісти на питання із рубрики «Перевірте себе» зі с.261.

3) Переглянути матеріал за посиланнями:

https://starylev.com.ua/club/article/mandrivnyy-zamok-haula-diany-dzhons-chary-chvary-y-kapelyushky - про книгу «Мандрівний Замок Хаула».

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=636 – уривок книги «Мандрівний Замок Хаула».

4) Переглянути аніме за романом (посилання: https://anitube.in.ua/1-mandrvniy-zamok.html -нижче). Порівняти і записати, чим відрізняється анімований фільм від тексту книги .

Тест на платформі «На урок»

06.05 о 10:00 год

(Код доступу буде подано

 у Viber-групі у цей же день  за 15 хв. до початку роботи)

04.05-

06.05

 

Для охочих: Завітайте до фантастичного веб-сайту письменни-

ці, який побудований у традиціях Мандрівного Замку, і дізнайтеся

більше про її книжки, біографію.

3

 Корнелія Функе, роман «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книги у творі. Духовні випробуван-ня героїв. Поєднання уявного і реального світів.

1) Прочитати за підручником с.262-268.

2) Виписати визначення «Фентезі» (с. 264).

3) Письмово виконати

у зошиті завдання «Перевірте себе» зі с.268.

4) Переглянути матеріал

за посиланнями:

http://litakcent.com/2011/10/26/kornelija-funke-kriz-svity-do-mriji/ - про Корнелію Функе;

https://www.youtube.com/watch?v=eEKqTG03qXQ – образ Меггі;

https://www.youtube.com/watch?v=y63PVfXNJ4Y – фільм.

Текст книги «Чорнильне серце» можна знайти ось тут:

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=637

 

підсумко-ва контроль-на робота

(Інструк-таж виконання

буде подано

 у Viber-групі за день до роботи)

13.05-

20.05

 

 

 

 

4

«У світі зарубіжної  літератури» (повторення та  узагальнення вивченого за

7 клас)

Придумати і записати

1 на вибір:

- цікаві запитання до літературної вікторини за вивченими творами,

- створити кросворд,

- вигадати ребус,

- запропонувати літературну гру для класу.

АБО

Створити проект «Мій улюблений твір сучасної літератури» за вивченими творами

 

25.05- 27.05


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора