27.04 - 29.05
Завдання з зарубіжної літератури
№ п/п |
Тема заняття |
Матеріали з навчального предмета (здобувачів освіти; опрацьоване учителем; електронні посилання ) |
Онлайн – уроки (дата, час) |
Примітка |
1 |
Айзек Азімов, оповідання «Фах». Роздуми про майбутнє людини і людства. Проблема духовної реалізації особистості у творі. |
1) Прочитати за підручником с.239-254 2) ПИСЬМОВО у зошиті відповісти на питання із рубрики «Перевірте себе» зі с.254. 3) Переглянути відео та експрес-уроки за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=bQEEDdjzF_c – (відео про письменника) Краще зрозуміти задум твору «Фах» ви зможете, скориставшись посиланнями нижче: http://svitliteraturu.com/load/prezentaciji/7_klas/a_azimov_zhittja_i_tvorchij_shljakh_prezentacija/43-1-0-952 - Допомога учню. |
|
27.04 – 29.04
Для охочих: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=635 – текст книги
https://www.youtube.com/watch?v=wIf6IXExao4 – уривок аудіокниги |
2 |
Діана Вінн Джонс, роман «Мандрів-ний Замок Хаула». Образ головної героїні Софі, світ її мрій, бажань і жахів. Ідеї твору. |
1) Прочитати за підручником с.255-261. 2) ПИСЬМОВО у зошиті відповісти на питання із рубрики «Перевірте себе» зі с.261. 3) Переглянути матеріал за посиланнями: https://starylev.com.ua/club/article/mandrivnyy-zamok-haula-diany-dzhons-chary-chvary-y-kapelyushky - про книгу «Мандрівний Замок Хаула». https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=636 – уривок книги «Мандрівний Замок Хаула». 4) Переглянути аніме за романом (посилання: https://anitube.in.ua/1-mandrvniy-zamok.html -нижче). Порівняти і записати, чим відрізняється анімований фільм від тексту книги . |
Тест на платформі «На урок» 06.05 о 10:00 год (Код доступу буде подано у Viber-групі у цей же день за 15 хв. до початку роботи) |
04.05- 06.05
Для охочих: Завітайте до фантастичного веб-сайту письменни- ці, який побудований у традиціях Мандрівного Замку, і дізнайтеся більше про її книжки, біографію. |
3 |
Корнелія Функе, роман «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книги у творі. Духовні випробуван-ня героїв. Поєднання уявного і реального світів. |
1) Прочитати за підручником с.262-268. 2) Виписати визначення «Фентезі» (с. 264). 3) Письмово виконати у зошиті завдання «Перевірте себе» зі с.268. 4) Переглянути матеріал за посиланнями: http://litakcent.com/2011/10/26/kornelija-funke-kriz-svity-do-mriji/ - про Корнелію Функе; https://www.youtube.com/watch?v=eEKqTG03qXQ – образ Меггі; https://www.youtube.com/watch?v=y63PVfXNJ4Y – фільм. Текст книги «Чорнильне серце» можна знайти ось тут: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=637 –
|
підсумко-ва контроль-на робота (Інструк-таж виконання буде подано у Viber-групі за день до роботи) |
13.05- 20.05
|
4 |
«У світі зарубіжної літератури» (повторення та узагальнення вивченого за 7 клас) |
Придумати і записати 1 на вибір: - цікаві запитання до літературної вікторини за вивченими творами, - створити кросворд, - вигадати ребус, - запропонувати літературну гру для класу. АБО Створити проект «Мій улюблений твір сучасної літератури» за вивченими творами |
|
25.05- 27.05 |