27.04 - 29.05
Завдання з зарубіжної літератури
№ п/п |
Тема заняття |
Матеріали з навчального предмета (здобувачів освіти; опрацьоване учителем; електронні посилання ) |
Онлайн – уроки (дата, час) |
Примітка |
1 |
Астрід Ліндґрен - «Андерсен» нашого часу. Перемога добра над злом, моральні цінності у казковій повісті «Міо, мій Міо» |
1) Прочитати за підручником с.218-228. 2) Виконати письмово у зошиті: - питання № 1,2,4,5 (с.223) "Робота з текстом"; - питання № 2 (с. 224) "Творче завдання". 3) Переглянути за посиланнями експрес-уроки, презентацію про письменницю:
https://www.youtube.com/watch?v=9kOZx0_l-DQ – експрес-урок
https://www.youtube.com/watch?v=blhlSVG20Ww&feature=youtu.be – цікаве про письменницю
http://svitliteraturu.com/load/biblioteka/khudozhni_tvori/a_lindgren_mio_mij_mio/38-1-0-747 - про твір
https://www.youtube.com/watch?v=rigZTiq2PlE – аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=tUpyugpM9QI – фільм
|
Тест на платформі «На урок» 05.05 о 10:00 год (Код доступу буде подано у Viber-групі у цей же день за 15 хв. до початку роботи) |
28.04 – 05.05
Для охочих: https://www.youtube.com/watch?v=fXf3CKJxIGQ – фільм «Брати Лев’яче Серце» |
2 |
Крістіне Нестлінґер. «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичай-ність образу Конрада, становлення його у світі. |
1) Прочитати за підручником с.248-251. 2) Дати письмову відповідь на всі питання рубрики «Робота з текстом» зі с.250. 3) Переглянути за посиланнями експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=kF3aTF0LFkg – та буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=8eqy6ouGURk –
До вашої уваги повний текст твору: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336 а також аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=WzYSM5mXCgQ
|
|
07.05
Для охочих рекомендую переглянути фільм за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=sNGcR5c7830 –
|
3 |
Міхаель Енде, роман «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» |
1) Прочитати за підручником с.229-247 2) Опрацювати матеріали за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=MPofIa9tHAA – експрес-урок; https://www.youtube.com/watch?v=7fSzeb2wrfg «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» (Скорочено) 3) Переглянути фільм, який можна знайти за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=SixfPlS6DmM – 4) Письмово дати відповідь на питання: - Як кожен із персонажів змінюється протягом твору? - Які реальні проблеми порушив М.Енде в романі «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»?
|
|
12.05
Для охочих: послухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=mvLbt6aLGSY –
|
4 |
Джоан Кетлін Роулінґ, роман «Гаррі Поттер і філософ-ський камінь». Боротьба добра і зла у творі. Значення дружби, материн-ської любові та сімейних цінностей у творі. |
1) Прочитати 1 частину поттеріани «Гаррі Поттер і філософський камінь». 2) Порівняти текст фантастичного роману із кіноверсією твору та записати, які відмінності ви помітили.
Для охочих: 3) Створити проект «У світі магів» за твором
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3945 – текст книги https://www.youtube.com/watch?v=9cuAzvUnJR8 – аудіокнига
|
підсумкова контроль-на робота (Інструк-таж виконання буде подано у Viber-групі за день до роботи) |
14.05- 21.05 |
5 |
«В гостях у літератури» (повторення та узагальнення вивченого за 6 клас) |
Придумати і записати 1 на вибір: - цікаві запитання до літературної вікторини за вивченими творами, - створити кросворд, - вигадати ребус, - запропонувати літературну гру для класу. АБО Створити проект «Мій улюблений твір сучасної літератури» за вивченими творами |
|
26.05- 28.05 |