Я і дистанційне навчання в умовах карантину.
АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ
Прізвище, ім’я Клас
- Твоє ставлення до дистанційного навчання? *
___важко, як і будь-яке навчання
___я уявляв/уявляла собі це по-іншому
___нічого особливого
___мені цікаво
- Скільки часу в Тебе займає навчання щодня? *
___від 1 до 3 год
___від 3 до 5 год
___від 5 до 8 год
- Чи хочеш Ти чим скоріш повернутись до звичного навчання в школі? *
___так, дуже хочу повернутись
___скоріше хочу повернутись до школи, ніж залишатись на дистанційному
___ні, мене цілком задовольняє дистанційне
- Що найбільше викликає в Тебе бажання повернутися до навчання в школі? *
___чіткий режим дня (навчання і відпочинку)
___живе спілкування з друзями
___живе спілкування з вчителями
___раціональне використання часу
___навчання в школі значно ефективніше
- Назви основні переваги дистанційного навчання на Твою думку? *
___можливість самостійно керувати своїм часом
___навчання в звичних і комфортних домашніх умовах
___відсутність відволікаючих факторів (шум на уроці)
___збільшення кількості вільного часу
___можливість задовольняти свої потреби в зручний час (сон, їжа, відпочинок)
- Назви основні недоліки дистанційного навчання на Твою думку? *
___необхідність самостійно керувати своїм часом
___відсутність чіткого режиму дня
___збільшення навантаження
___зменшення кількості вільного часу
___відсутність безпосереднього контакту з вчителями (пояснення навчального матеріалу)
___збільшення домашніх обов'язків
___складність в самоорганізації процесу
- Скільки часу на день Ти витрачаєш на спілкування в чатах? *
___до 1 год
___від 1 до 3 год
___від 5 до 8 год
- Скільки часу на день Ти витрачаєш на комп'ютерні ігри? *
___від 1 до 3 год
___від 3 до 5 год
___від 5 до 8 год
- Скільки часу загалом Ти проводиш перед монітором комп'ютера, екраном телефону/планшету/ноутбуку? *
___від 1 до 3 год
___від 3 до 5 год
___від 5 до 8 год
___більше 8 год
- Скільки в середньому часу на добу Ти спиш? *
___від 4 до 7 год
___від 7 до 9 год
___більше 9 год
- О котрій годині Ти переважно засинаєш? *
___до 22:00
___з 22:00 до 24:00
___з 24:00 до 2:00
___після 2:00
- О котрій годині Ти переважно прокидаєшся? *
___до 7:00
___з 7:00 до 9:00
___з 9:00 до 11:00
___після 11:00
- Як Ти оцінюєш свій емоційний стан на карантині? *
___скоріше негативно, ніж позитивно
___мені важко визначити, бувають різні моменти
___скоріше позитивно, ніж негативно
___дуже позитивно
- Вибери з переліку запропонованих емоцій ті, які найбільше Тобі зараз властиві? *
___спокій
___радість
___тривога
___страх
___сум
___апатія
___розгубленість
___задоволення
- Як Ти оцінюєш свій фізичний стан на карантині? *
___погано
___нейтрально (звичний, без суттєвих відмінностей)
___добре
___дуже добре (бадьорий, повний сил і енергії)
- Чи присутні в Твоєму режимі дня фізичні навантаження? *
___висока фізична активність (інтенсивніше займаюся спортом вдома)
___середня (1-3 рази на тиждень тренуюсь, виконую хатні роботи, іноді гуляю)
___низька (мало рухаюсь, здебільшого сиджу або лежу перед монітором)
- Чого Тобі найбільше не вистачає зараз? *
___прогулянок з друзями
___можливості подорожувати
___можливості відвідувати школу
___можливості відвідувати масові заходи (концерти, кінопокази, конференції, виставки, зустрічі з відомими людьми...)
- Які найцікавіші справи Тобі вдалось здійснити чи почати здійснювати за час карантину, на які до цього ніколи не вистачало часу? *
___передився/передивилась улюблений серіал/фільми
___перечитав/перечитала бажані книги
___почав/почала займатись йогою/танцями/співами/...
___почав/почала малювати/писати вірші/грати на муз. інструменті/...
___нарешті навів/навела лад в своїй кімнаті (на столі, в шухлядах, в шафі, ...)
___зайнявся/зайнялась вивченням іноземної мови/основ програмування/...
___освоїв/освоїла мистецтво кулінарії/бісер плетіння/вишивки/макраме/квілінгу/...
___нарешті виспався/виспалась досхочу
___нічого такого не вдалось
- Що б Ти порекомендував/порекомендувала додати/змінити в дистанційному навчанні? *
___налагодити єдину систему дистанційного навчання в закладі
систематизувати процес
___забезпечити можливість "живого" спілкування з вчителями та учнями на визначених онлайн-платформах
___встановити чіткі терміни виконання різних видів робіт та форми їх здачі
___нічого, мене все влаштовує
___Інше
Для консультацій, можете звертатися:
Практичний психолог: Мартинюк Мирослава Іванівна
Тел. 098-791-07-61, Viber 099-090-12-64
Email: 0802mira@gmail.com