A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Косівський ліцей №1 імені Ярослава Мудрого Косівської районної ради Івано-Франківської області

КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

Протокол № 4

засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників

від 30 квітня 2020 року

Присутні: адміністрація школи, класні керівники, керівник МО, практичний психолог.

Тема: Підсумки роботи МО класних керівників за 2019-2020 н.р. та перспективи на новий навчальний рік

 

Порядок денний:

    1. Призначення класних керівників 1 – х, 5 – х та 10 –х класів
    2. Організація та способи видачі свідоцтв навчальних досягнень(табелів) здобувачам освіти та документів про здобуття базової середньої освіти випускниками.
    3. Навчальне навантаження здобувачів освіти в умовах карантину
    4. Різне

 

1. Слухали:

Грималюк Г.М. - директора закладу, яка проінформувала про призначення класних керівників 1–х, 5–х та 10–х класів.

 

Виступили:

Іжбінська М.Д. - класний керівник 2 – А класу, яка нагадала про те, що робота класного керівника – почесна і відповідальна.

Цьолковська Б.М. – класний керівник 6 – Б класу, додала, що тому при призначенні на дану посаду слід брати до уваги сімейні обставини та стан здоровя вчителя.

 

Ухвалили:

Призначити класними керівниками 1 - х класів Атаманюк С.І., Риптик Х.В. та Гавриляк М.М.; 5 – х класів  Братівник О.В. та Гордійчук Р. Д.; 10 – х класів Радиш М.В. та Палагнюк С.І.  

 

2. Слухали:

Грималюк Г.М. - директора закладу, яка запропонувала організувати видачу свідоцтв та табелів здобувачам освіти ліцею відповідно до рекомендацій МОН (листа №1/9-213 від 16 квітня щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019 – 2020 навчального року)

 

Ухвалили:

1.Донести інформацію до батьків про закінчення навчального року.

2. Учням 1-8, 10 класів, які не планують навчатися в іншому закладі освіти, доречно надіслати копії відповідних документів електронною поштою або на Viber батькам, з подальшим врученням оригіналу документа у вересні 2020-2021 навчального року.

 

3. Слухали:

Грималюк Г.М. - директора закладу, та Угорчук Н.М. заступника директора з навчально виховної роботи ліцею, які нагадали про необхідність оптимального навчального навантаження здобувачів освіти в умовах карантину з дотриманням умов дистанційного навчання.

 

Ухвалили:

1. З 1 травня готувати учнів до підсумкового оцінювання.

2. Забезпечити сприятливі умови для успішного завершення навчального року.

3. Продовжити співпрацю з батьками.

4.Опрацьовувати інформаційні зміни в освітньому процесі та інформувати про них батьків.

 

4 Слухали:

Балагурак О.В. - бібліотекаря закладу, яка повідомила про необхідність організувати повернення шкільних  підручників у бібліотеку ліцею.

 

Ухвалили:

  1. Скласти графік здачі підручників у бібліотеку ліцею з 1 червня поточного року.
  2. Класним керівникам здати підручники у бібліотеку згідно з графіком.

 

 

Голова ШМО                                                                  Боринська О.В.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора